Eerste berichtje - Reisverslag uit Bemmer, Nederland van Dennis Aa - WaarBenJij.nu Eerste berichtje - Reisverslag uit Bemmer, Nederland van Dennis Aa - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

27 Februari 2014 | Nederland, Bemmer

Als één van de weinigen van de klas zal ik bijna nog de hele maand maart in Nederland zijn. De rest zit dan al lang en breed in het buitenland. Voor mij gaat deze periode pas in vanaf 26 maart; dan zal mijn 'Auslandssemester' ook beginnen.

Ter voorbereiding ga ik volgende week (5 en 6 maart, wanneer ik uit 'gecarnavald' ben) met moeders alvast een kijkje nemen in Trier om daar wat praktische zaken (o.a. mijn kamer) te regelen en de stad alvast te bezichtigen.

Tegen de tijd dat ik richting Trier zal gaan meld ik me weer op dit blog!


  • 28 Februari 2014 - 10:03

    Moeders...:

    Boerdonk???

  • 28 Februari 2014 - 10:45

    Dennis:

    Ja haha....google maps negeert zowel beek als donk en natuurlijk beek en donk, dus dat is de dichtstbijzijnde MOEDERS! ;)

  • 28 Februari 2014 - 12:27

    Tom Botterblom:

    Kump goew jong! Ben benieuwd hoe het in Trier is :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

3e jaars student aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Voor mijn 'Auslandssemester' zal ik vanaf 26 maart ongeveer 4 maanden in Trier zijn.

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 5166

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 26 Juli 2014

Auslandssemester Trier

Landen bezocht: